بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


پلاک های شفاف به جای بریس های فلزی

https://markhamdentalcentre.ca/wp-content/uploads/2018/03/Clear-braces.jpeg

پلاک های شفاف به جای بریس های فلزی

ما در دنیایی کاملاً رقابتی زندگی می کنیم که چهره شخصی شما بیش از هر زمان دیگری مهم می شود. برداشت های اول ، چه در زندگی واقعی و چه به صورت آنلاین ، می تواند به معنای تفاوت در روابط موفق و همچنین تأمین شغل یا بستن یک معامله تجاری باشد. خوب لباس پوشیدن ممکن است کافی نباشد ، زیرا در تماس های ویدئویی آنلاین تعامل بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد. یک لبخند زیبا و مستقیم می تواند در افرادی که با آنها تعامل دارید تفاوت زیادی ایجاد کند. بنابراین گزینه های شما در مورد صاف کردن دندان های شما در کلینیک دندانپزشکی آرمانی چیست؟ با توجه به اینکه بریس های سنتی چقدر قابل مشاهده هستند و می توانند یک درمان طولانی مدت باشند ، ممکن است گزینه خوبی به نظر نرسد. با این حال ، با استفاده از ارتودنسی شفاف (پلاک های واضح) ، دندان های شما می توانند ظرف چند ماه بدون سر و صدا صاف شوند.

 

ارتودنسی شفاف چیست؟

 

ارتودنسی شفاف مجموعه ای از ردیف کننده های شفاف است که مخصوصاً برای صاف کردن دندان های شما در طی چند ماه به آرامی در جای خود ساخته شده است. ارتودنسی شفاف یکی از پیشرفته ترین روشهای مراقبت از ارتودنسی است که امروزه به بیماران ارائه می شود و دهها هزار لبخند با ارتودنسی شفاف در سراسر جهان تغییر شکل داده اند.

 

ارتودنسی شفاف چه نوع درمانی است؟

 

در یک قرار مشاوره برای ارتودنسی شفاف ، شما می توانید اهداف لبخند و دقیقاً آنچه را که می خواهید از طریق درمان ارتودنسی بدست آورید با دندانپزشک خود در میان بگذارید. ما از دندانهای شما عکس و اشعه ایکس می گیریم تا مشخص شود که آیا شما کاندید مناسبی برای این روش درمانی هستید یا خیر ، پس از تأیید این مورد ، می توانیم یک اسکن سه بعدی و کاملاً بدون درد از دهان و دندان های شما انجام دهیم. این فناوری بر روی رایانه ای نصب می شود که در آن مدل سه بعدی لبخند شما ایجاد می شود. ما از این مدل برای شبیه سازی تغییر دندانهای شما در طول زمان استفاده می کنیم و به شما نشان می دهیم که قبل از شروع درمان چه نتیجه ای خواهید داشت.

 

هنگامی که از برنامه ای که ما برای مراقبت های ارتودنسی خود ایجاد کرده ایم راضی شدیم ، ما این اطلاعات را به آزمایشگاه ارسال می کنیم ، که برای اولین مجموعه شما ترازهای واضحی ایجاد می کند. این ردیف ها به صورت بسته بندی برای شما ارسال می شوند و طی 1-2 هفته تازه می شوند. هر شخص متفاوت است ، بنابراین هر برنامه درمانی زمان متفاوتی خواهد داشت. با این حال ، برای تنظیمات در درمان ارتودنسی شفاف ، نیازی نیست که اغلب با بریس های سنتی به دندانپزشک مراجعه کنید زیرا شما کنترل خود را کنترل می کنید.

 

فواید

 

ارتودنسی شفاف یعنی هم ترازهای واضح کاملاً قابل جابجایی هستند ، به این معنی که می توانید از تمام غذاهایی که دوست دارید لذت ببرید ، به درستی از نظافت دندان های خود مراقبت کرده و آنها را در صورت نیاز برای سخنرانی عمومی یا فعالیت های ورزشی بردارید.

 

این تراز کننده های واضح نیز کاملا پوشیده نیستند ، بنابراین هیچ کس نمی داند که حتی در حین پوشیدن تحت درمان قرار گرفته اید و آنها را برای محیط های حرفه ای عالی می کند.

 

بریس های فلزی مسواک زدن و استفاده از نخ دندان را برای همه مناطق سخت دسترسی دندان دشوار می کند. با استفاده از ارتودنسی شفاف می توانید دندان های خود را به طور معمول مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. سلامت دندان شما بهتر خواهد شد ، لبخند شما زیباتر خواهد شد. می توانید جوانب مثبت و منفی هر گزینه را با ما در میان بگذارید تا بهترین تصمیم را بگیریم. به عنوان مثال ، یکی از بریس های فلزی سنتی این است که شما باید اطراف سیم ها و براکت ها را تمیز کنید. بریس های فلزی باعث تجمع پلاک ها می شوند و خطر پوسیدگی و بیماری های لثه را افزایش می دهند. از آنجا که ارتودنسی شفاف قابل جابجایی است ، حفظ روال بهداشت بهداشت دهان و دندان آسان تر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ارتودنسی شفاف, ارتودنسی نامرئی, دندانپزشکی, بهداشت دهان و دندان, ارتودنسی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.